Bevásárlóközpont
A BOLTI DEKORÁCIÓK JÖVŐJE: A NYOMTATHATÓ HÁTTÉRKÉPEK, EGYEDI TAPÉTÁK, FALMATRICÁK
Mivel a hagyományos áruházakban folyamatosan növekszik a nyomás, hogy lépést tartsanak az online vásárlással, az emlékezetes vásárlási élmény megteremtése elengedhetetlen lépés a vásárlók visszaszerzésében.
Az áruk tetszetős bemutatásától a lenyűgöző üzletbelsőig – a vásárlási élményt a legapróbb részletekig meg kell tervezni.
A bolti berendezéshez a digitálisan nyomtatható tapéták ideális eszközt jelentenek kifinomult üzlettervek létrehozásához.
Legyen szó geometriai mintákról, reklámüzenetekről vagy tájképekről, szinte bármilyen minta alkalmazható a tapétára. Ez óriási lehetőségeket rejt a belsőépítészek számára. Terméktől függően a tapéták olyan textúrákkal rendelkeznek, mint a hagyományos tapéták, a bőrhatástól a lenvászonig.
A kompatibilis nyomtatási technológiákat tekintve szinte minden megoldáshoz létezik nyomtatható tapéta, az UV-re keményedő festékektől a latex tintákig.
A digitálisan nyomtatható háttérképek nem csak sokoldalúságukkal rendelkeznek: Sok termék ideális nyilvános helyekre, mert moshatóak, kopásállóak és tartósak.
Ez ideálissá teszi őket nagy forgalmú helyeken, például bevásárlóközpontokban.
A közterületek biztonsági előírásait be kell tartani
Mivel a közterületekre vonatkozóan bizonyos irányelveket és kódokat be kell tartani, létfontosságú, hogy a tapéták rendelkezzenek tűzveszélyes besorolással (Európában az EN 13501-1 szerint).
Szenzációs promóció vagy tartós faltervezés
Legyen szó hosszú távú faltervezésről vagy rövid távú promócióról – minden célra vannak megfelelő termékeink.
A különbség: a nagy tapadású tapéták erős ragasztóképleteket kínálnak, amelyek alkalmasak a hosszú távú tapadásra.
Nehéz aljzatra is felhordhatók – például rétegelt lemezre, forgácslapra és betonra. A rövid- és középtávú kampányokhoz az értékesítés helyén vannak olyan tapéták, amelyek minden erőfeszítés nélkül gyorsan eltávolíthatók, és egyáltalán nem hagynak nyomot.
Ideális megoldást jelentenek szezonális akciókhoz vagy rövid távú akciós kampányokhoz.
A környezetbarát termékek – egyre fontosabb tényezővé válnak
Csakúgy, mint sok más ágazatban, a belsőépítészeti és lakberendezési piac is egyre inkább a zöld termékek felé mozdul el.
Ami a nyomtatható tapétákat illeti, ez azt jelenti, hogy egyre inkább a PVC-mentes megoldásokra kell összpontosítani.